24 września 2016

Cześć!!

*pół godziny myślałam nad tym tytułem*

*drugie pół nad tym co tu napisać*

Postanowiłam wrócić do tego opowiadania. Nie wiem jeszcze, jak miałoby to wyglądać i czy mi się uda.
Zaczęłam je pisać na początku drugiej klasy gimnazjum i przez rok to była niesamowita zabawa. Potem się wypaliłam. Otwierałam "nowy post" w bloggerze i kilkadziesiąt minut spędzałam gapiąc się w pusty dokument. Pisałam parę zdań i od razu je usuwałam.
W tym miesiącu zaczęłam liceum i chciałabym zamknąć pewien etap. Dokończyć, co zaczęłam. Obiecuję, że pojawią się tu kolejne rozdziały i epilog. Za niedługo.
Mam tylko małą prośbę do tych wszystkich, którzy jeszcze tu zaglądają. Napiszcie jedno lub dwa słowa w komentarzu. To będzie zachętą dla mnie.

Do zobaczenia!!

6 komentarzy:

  1. Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział :)
    Życzę weny!

    OdpowiedzUsuń
  2. W KOŃCU SIĘ DOCZEKAŁAM!
    Czekam na trzynastkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taktyczny komentarz i czekam. Mam nadzieję, że się doczekam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obudziła się - myślałaś, że możesz nas zostawić bez finału tej historii? :)

    OdpowiedzUsuń

Czytasz -> Komentujesz -> Motywujesz -> Masz kolejny rozdział