5 lipca 2015

Zawieszam!

Nie chciałam tego robić i naprawdę długo się z tym wstrzymywałam, ale... Od dłuższego czasu nie potrafię nic napisać, a to co piszę jest beznadziejne (dzięki Zu, że próbujesz zaprzeczać). Dlatego... Zawieszam. Uważam, że nie ma sensu pisać na siłę. Lepiej zrobić przerwę i poczekać, aż wena sama wróci. Mam nadzieję, że zrozumiecie. Do końca wakacji nie pojawi się nowy post. A co potem?

"To się okaże, to czas pokaże, tymczasem po głowie chodzą mi słowa w parze. Raz, że lubię to robić, a dwa, że kiedy to robię widzę uśmiechnięte twarze. A to właśnie jest Everest moich marzeń."/PFK

Tessa

3 komentarze:

  1. Szkoda, ponieważ zrobiło się bardzo ciekawie. :(
    Masz rację, nie ma co pisać na siłę. Zaczekam. Nawet, jakbym musiała z rok, czy dwa (mam nadzieję, że tyle nie będę musiała czekać xd.)
    Pozdrawiam i czekam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie będzie niczego do końca wakacji. :(

    OdpowiedzUsuń

Czytasz -> Komentujesz -> Motywujesz -> Masz kolejny rozdział